Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 22 травня 2018 р.

                                              Моє місто - моя мала батьківщина
      Напередодні дня міста бібліотекарі районної бібліотеки для дітей Н.П.Кобзар та Л.Я.Гнип завітали до учнів 3-Г класу ЗОШ І-Ш ст. №1 (класний керівник І.І.Калітовська)  із краєзнавчою мозаїкою "Моє місто - моя мала батьківщина", яку бібліотекарі організували для дітей спільно із вчителем початкових класів Н.М.Петрик.
     Учні із цікавістю слухали розповідь про наше славне та вічно молоде місто, захоплено переглядали документальний фільм, присвячений Золочеву та впізнавали вулиці, будівлі, коментували побачене. А наприкінці зустрічі познайомилися із літературою тематичної виставки "Рідне місто моє", яка  присвячена Золочеву.
     Щиро дякуємо вчителю початкових класів Н.М.Петрик за плідну співпрацю.









Немає коментарів:

Дописати коментар