Загальна кількість переглядів сторінки

вівторок, 6 квітня 2021 р.

     «Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.
    7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.
ВООЗ присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я будь-яким темам і проводить різні  заходи, як в цей день, так і тривалий час після 7 квітня. 
     Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. 
    Щоб бути здоровим, щасливим, успішним потрібно постійно дбати про виховання у себе корисних звичок, займатися фізкультурою, багато часу проводити на свіжому повітрі. 
     До Всесвітнього дня здоров'я запрошуємо  онлайн на інформхвилинку "Звички і здоров'я"


Немає коментарів:

Дописати коментар